Conform legislației în vigoare, Cumpărătorul poate returna Produsele Vânzătorului în termen de 14 zile de la primirea Produselor, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014 (costurile directe legate de returnarea Produselor), în baza unei notificări scrise prealabile adresate Vanzatorului. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii Produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea funcţionării Produselor. Cumparatorul nu poate returna Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de el sau personalizate în mod clar.


Notificarea scrisă trebuie trimisă pe email la adresa contact@clessidra.roși trebuie să cuprindă următoarele informații: nume și prenume Cumpărător și contul IBAN Cumpărător, numărul comenzii, denumirea Produselor și cantitatea de Produse din fiecare sortiment returnate. Descarcati formularul de retur.


Coletul cu produsele returnate va fi expediat, pe cheltuiala Clientului, la umătoarea adresă: SC Clessidra Trade SRL– Departament Retururi, Ramnicu Valcea, str. Cerna, nr.3, jud. Valcea.
Va rugam sa folositi pentru returnarea coletului orice firma de curierat rapid, mai putin Posta Romana! Nu ridicam colete de la oficiile postale! Nu primim colete cu plata ramburs! Plata se face ulterior primirii coletului, dupa inspectarea starii produelor, in contul IBAN indicat in formularul de retur. Clientul suporta costul transportului de retur.


Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate. În caz contrar, ele vor fi reexpediate Cumparatorului, pe costurile acestuia din urma.
Vazatorul îşi rezervă dreptul de a nu accepta retururi pentru Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intimă.


Contravaloarea returnului va fi plătită de către Vânzător în cel mult 14 de zile de la confirmarea returului, în contul bancar indicat de Cumparator. Suma înapoiată este valoarea facturii initiale si nu include cheltuielile de transport retur.
Cumparatorului îi este recomandată refuzarea coletelor ce prezintă urme de desfacere sau deteriorare gravă.

In cazul in care Vanzatorul a trimis un produs gresit, marime gresita sau produs defect se asigura schimbul gratuit al produsului.